TRANSILVANIA CENTER


Scopul Proiectului

La initiativa OPEN BRIDGE CONSORTIUM, s-a lansat ideea deschiderii unui birou de promovare economica a regiunii Transilvania in Coreea de Sud. In scopul stimularii schimburilor economice si atragerii de investitii straine, sub numele TRANSILVANIA CENTER.

Scopul principal : Atragerea a cel putin unui investitor mare coreean in vederea creearii de intreprinderi si facilitati de productie in zona Transilvania.

 

Obiective

  1. Obiectivul pe termen lung este sprijinirea cresterii economice a Transilvaniei, prin promovarea oportunitatilor de afaceri din zona Transilvaniei  potentialilor investitori coreeni

–          Intermedierea contactelor de afaceri  intre companii romanesti si coreene.

–          Atragerea de investitii directe coreene in zona Transilvaniei.

–          Promovarea companiilor romanesti in vederea exporturilor in Coreea de Sud

–          Facilitarea legaturii intre partea romana si partea coreeana in vederea transferului de tehnologii si cresterii competitivitatii intreprinderilor romanesti.

–    Asistenta pentru companiile sud-coreene in intrarea in mediul de afaceri european

–    Oferirea de informatii si asistenta la sosire pentru stabilirea de investitii in zona Transilvaniei

–    Promovarea turismului in judetului Cluj si a regiunii Transilvaniei

–       Business Matchmaking la nivel profesionist intre companii romane si sud-coreene

Etape proiect

ianuarie 2012- generare proiect

februarie 2012-intalniri pregatitoare si incheierea acordului pentru deschiderea primul Transilvania Center la Ulsan, Coreea de Sud

iunie 2012- intalniri pregatitoare,intre institutiile partenere si omologii coreeni

-incheierea de acorduri MOU intre Camera de Comert si Industrie Cluj si CCI ULSAN, OTIMMC si SMB Administration din Coreea de Sud.

Iulie 2012- convocarea partenerilor institutionali in sedinta de constituire grup de lucru, incheiere protocolului de colaborare intre OBC si Consiliul Judetean Cluj, Camera de Comert si Industrie Cluj, Primaria si Consiliul Local Cluj, OTIMMC, Agentia de Dezvoltare Regionala Nord-Vest, Prefectura Jud Cluj

iulie 2012- constituirea echipei de redactie si inceperea realizarii materialelor de promovare.

August 2012- intervieware companii, redactare articole si alte materiale de catre echipa Open Bridge Consortium si colaboratori privati pe baza de voluntariat

Septembrie 2012- Tiparirea Transilvania Outlook

8 octombrie 2012- Inaugurare Transilvania Center in Coreea de Sud, orasul Ulsan

Primele activitati :

– Lansarea publicatiei Transilvania OutlooK, editata de catre Open Bridge Consortium si tiparita cu sprijin de la Consiliul Local Cluj si fonduri proprii

– Simpozion de prezentare a oportunitatilor de investitii si analiza potentialului est-european si al Romaniei,in special, prezentare sustinuta de catre reprezentanti ai institutiilor si organizatiilor care s-au alaturat grupului de lucru.

10 octombrie 2012- lobby pentru aducerea unei investitor major in zona Clujului

14-17 noiembrie 2012- organizarea vizitei investitorilor abordati in Coreea la locatiile din jud Cluj.

17 noiembrie 2012- prezentarea companiilor romanesti producatoare de materiale de constructii delegatilor unui importator coreean

10 decembrie 2012- asistarea si organizarea primului export Clujean in Coreea de Sud -Sanex

11-24 decembrie 2012- pregatire sosire delegatii investitori. Incheierea primei faze a proiectului, pregatire pentru actiunile din 2013

Prezentarea nr.1 la un eveniment international in Seoul. Transilvania OutlooK, un material de calitate pentru promovarea Romaniei.

Articole presa 1

Articole presa 2

Articole presa 3